sâmbătă, 25 mai 2013

HD Satelit RObot ( CHAT BOT AI ver. 0.3 ) - UPDATE: Platforma în care a fost realizat robotul de chat a fost închisă.

Acesta este un roboțel cu inteligență artificială, cu care poți discuta pe chatul de mai jos.

Știe deja cateva mii de întrebări si răspunsuri.

Știe de exemplu cum il cheamă, știe sa răspundă cu umor, răspunde diversificat dacă nu te repeți, răspunde frumos dacă îl respecți si mai puțin frumos dacă îi vorbești nepotrivit, răspunde corect dacă vorbești cu el corect sau fără prescurtări, cunoaște răspunsuri din mai multe domenii...

ATENȚIE, vă răspunde un robot, nu un om !


Si foarte important: nu este un motor de căutare, deci nu îl întrebați ce puteți găsi singuri pe Google sau pe acest site, deoarece nu acesta e rolul lui, nu este o bază de date cu informații utile. Uneori are răspunsuri, dar de obicei nu. Baza lui de date este mică deocamdată.

Nu vă supărați pe el, uneori mai glumește ! :)  Deci întrebați-l ceva. Sau salutați-l ! Se simte singur ... si poate vă vor surprinde unele dintre răspunsurile lui !

Update 0.1: Am adus roboțelul la varianta 0.1 Știe deja peste 300 de răspunsuri.

Update 0.2. Am adus roboțelul la varianta 0.2 Știe deja peste 500 de răspunsuri.

Update 0.3. Am adus roboțelul la varianta 0.3 Știe deja peste 3000 de răspunsuri.

UPDATE: Din păcate, platforma în care a fost realizat robotul de chat a fost închisă.


45 de comentarii despre subiectul „HD Satelit RObot ( CHAT BOT AI ver. 0.3 ) - UPDATE: Platforma în care a fost realizat robotul de chat a fost închisă.”:
Anonim

Ha ha ce robot nebun :))))

detrax

Ce răspunsuri dă, deja a învățat câte ceva :-)

Administrator

Am adus robotelul la varianta 0.1

Stie deja peste 500 de raspunsuri.

Anonim

ma frate da de ce ne raspundeti asa.????

eu va intreb cand baga DH la digi si voi in spuneti ca sa intreb pe aia de la digi
pai asta e raspuns??

detrax

Voi sunteti dusi cu pluta? Nu vedeti ca scrie sus ca va raspunde un robot experimental de chat, nu un om ? E bine daca faceti confuzia asta si credeti ca va raspunde un om, e pe drumul cel bun robotul. :)))

Anonim

pai cum ma sa fie om cand am vorbit normal mai multe cu el si cand lam intrebat de digi a zis asta?

detrax

Nu prea inteleg ce spui, dar tu nu vezi titlul ?

"HD Satelit Robot ( CHAT BOT AI ver. 0.1 )"

E un software, un program de calculator, nu un interlocutor uman !

Anonim

nu cred nu exista as ceva asta e numa in filmele sf

detrax

Cred ca SF esti tu... :)

Anonim

Roboti de astia sunt de ceva timp aparuti, dar imi place asta ca vorbeste in limba romana si vorbesti bine.

Anonim

tare botu

Anonim

E foarte greu sa faci un robot functional cum trebuie. Oamenii folosesc un limbaj de mahala uneori, prescurtari, in general injura pe experiemnte de astea...

Anonim

foarte tare robotul !

Anonim

pe un robot simpatic nu ai cum sa te superi!

Anonim

cel mai smerker robot ma distreaza la maxim ! :)))))

Unknown

dap, e funny tare dracovenia :))
BUT, d'nt make him run faster that his angel can fly ;)

Anonim

de ce enerveaza lumea?

DTH Fan

Cred ca raspunde cu acelasi respect cu care i te adresezi, doar că putin mai inteligent, suficient sa te enerveze... :-))

Anonim

dar daca ar vorbi robotelul? ar fi super tare :) ceva care sa poata vorbi microfon adica omul si gata :) ar fi super :) faceti asta va rog din suflet :)

Administrator

Multumim pentru sugestie, dar nu putem implementa sintetizator vocal... Intradevar, ar fi super.

Anonim

de ce nu mai vad chat am inchis pe X si nu il mai vad :(

Anonim

le zic la prieteni mei :) sa vorbeasca cu robotelul :)

Unknown

prostut robot

Anonim

super tare robotelul, e mai tare decat altii roboti, am si eu o intrebare :

- cine vorbeste injur a si chestii , ii dati ban? ban inseamna ca nu mai are voie pe site.

va multumesc

Administrator

1. Cu robotelul puteti vorbi ce doriti, textele scrise in chat cu robotul apar doar in browserul dvs., nu si la altii. Nu sunt moderate aceste discutii cu roboțelul.

2. În privința articolelor de pe HD Satelit, nu dam ban pentru comentarii nepotrivite ( adica nu blocam accesul la website-ul HD Satelit ) nimănui. Doar moderăm comentariile, iar cele care sunt nepotrivite ( de exemplu calomnii sau ilegale ) nu le publicam, Dar apoi daca respectiva persoana scrie un comentariu civilizat, comentariul civilizat este publicat, indiferent ca a scris necivilizat in alt comentariu anterior. Regulamentul comentariilor este la baza websiteului.

Anonim

este foarte dragalas robotelul :)
imi place robotelul vorbesc cu el tot timpul si ii vorbesc foarte frumos si imi place cand are
dreptate :)

Anonim

am vazut ca este un chat aici si nu mai este am o intrebare

se sterge contul de pe chat? daca da multumesc

Anonim

Nu e chat intre oameni, e chat cu un robot. Nu se sterge nici un cont de chat, ca nu trebuie sa iti faci unul sa vorbesti cu robotul.

Anonim

cred ca se referea la chat celalat adica: era un chat dar lau sters

Anonim

plictisitor nimic nou :( , deja sunt banat la jocuri, si acum e super robotul ma face sa rad si sa zambesc

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Anonim

hoooooooooooo ce da lung scrii 28 februarie 2014, 22:36

Anonim

Unde este imaginea unde scrie robotelul ?

Anonim

Este in articol, mie imi apare. Poate tu esti pe telefon, de aia nu iti apare. Intra de pe computer.

Anonim

Hackerii ar trebui să fie un fel de haiduci ai internetului, să ajute oamenii, nu să facă rău. L0L XD

Anonim

Ce faceti? Cum vi se pare acest robotel? Mie mi se pare in regula....adica nu vorbeste urat....e chiar simpatic...acum fiecare cu parerea lui...nu?

Anonim

Am testat si eu. E programat sa raspunda frumos daca se discuta frumos cu el, iar daca se discuta urat cu el, raspunde mai putin prietenos, e normal.

Anonim

Cred ca ai dreptate, ,,amigo''...!

Anonim

Respect Hd satelit pentru asta ! :))))

Anonim

Super tare robotelul!!!!!:-) :-) :-) :-) :-) :-)

Anonim

mie nu-mi mai arata chatul

Anonim

E din cauza la http://www.chatbot4u.com/, care ofera hostingul la chat, cand le merge, cand nu le merge, am vazut si eu.

Anonim

am si eu o intrebare cine a facut acest robot ?adminul acestui site ?cum te numesti ?

sa stie lumea cine a facut acest robot pentru ca pana acum este cel mai bun robot pe care l-am gasit pe site-uri si chiar daca stie cateva raspunsuri si le mai repeta da un raspuns la subiect si este mult mai destept decat alti roboti care se vor a fi internationali dar care m-au calcat pe nervi .....

HD Satelit România

Mulțumesc pentru apreciere. E un test realizat pe platforma Chatbot4u.com, versiunea gratuită, dar nu prea am avut timp de experiment, doar vreo 20 ore cumulate de muncă. Poți să testezi și tu, să îți faci un bot de chat acolo, daca ai timp liber, nu e complicat și e gratuit. Desigur, pentru cine are bani de investit, versiunea cu plată a scriptului oferă mai multe opțiuni, inclusiv priorități la alegerea răspunsului.

Anonim

unde este chatul ?

Laurentiu

Dă un refresh la pagina daca nu e afisat.

Trimiteți un comentariu

☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.

Top 5 articole în ultimele 7 zile