sâmbătă, 17 ianuarie 2015

A fost confirmată continuitatea difuzării meciurilor din Liga 1 şi Cupa Ligii pe Look Tv şi Look Plus

Intel Sky Broadcast Media a anunţat printr-un comunicat că meciurile de fotbal vor fi difuzate in continuare si prin intermediul posturilor Look Tv si Look Plus, inclusiv prin intermediul furnizorilor de servicii cu plată din Romania care retransmit canalele mentionate:

Conform promisiunii făcute, ISB Media Holding continuă să susțină fotbalul profesionist din România prin onorarea contractului semnat cu LPF la 4 martie 2014.

Alături de principalii distribuitori ai posturilor Look TV și Look Plus, deja consacrații UPC, Telekom și Orange, care și-au asumat parteneriatul cu ISB și implicit cu Liga 1 de la începutul sezonului competițional în curs de desfășurare, anunțăm opinia publică despre încheierea contractului și cu rețeaua RCS&RDS.

Ca și până acum, toate meciurile din cadrul Ligii 1 si Cupa Ligii vor fi prezentate în direct pe posturile Look Plus și Look TV, respectiv prin platforma digitală KooLNet prin intermediul SeeNow.

Astfel, spre deosebire de campionatele trecute , telespectatorii din România vor avea posibilitatea să vizioneze în următoarele 5 sezoane toate partidele din Liga 1 în condiții similare , indiferent la care din principalele rețele de televiziune sunt abonați.

Călin Oltean

ISB Media Holding Ltd

Ieri, RCS-RDS a anunţat că Digi Sport va transmite în direct Liga 1 și Cupa Ligii începând cu luna februarie 2015, precum și următoarele sezoane ale celor două competiții, până în 2019.


15 comentarii despre subiectul „A fost confirmată continuitatea difuzării meciurilor din Liga 1 şi Cupa Ligii pe Look Tv şi Look Plus”:
Anonim

Degeaba a anuntat Digi chestia asta, ca e tardiva. Cine a vrut sa vada Liga 1 s-a mutat din vara la Upc si ei eu pierdut clienti multi. Asta e realitatea

Anonim

Niciodata nu e prea tarziu ! Eu nu m-am mutat la altii, fiindca am banuit ca pana la urma rcs le va introduce. De fapt credeam ca va introduce lookurile. Nu ma asteptam chiar din februarie ca vor da meciurile pe digisport, dar e foarte bine ! Si nici nu ma asteptam ca le ofera gratuit ! Ce tare ! In plus, vor fi HD la rcs, calitate adica ! Oare si lookurile le vor da tot hd din februarie _ ca eu cam asa inteleg din comunicat, adica asa zic ei : [în condiții similare , indiferent la care din principalele rețele de televiziune sunt abonați].

Anonim

si eu m-am mutat la telekom nu neaparat pt liga1 sau discovery..eu aveam o alta problema cu un decodor ( dth ), pe care tot il trimiteam la ei in service si il primeam inapoi tot cu probleme, cand am vrut sa-l schimb cu unul hd au spus ca trebuie sa astept 3 luni...asa ca am predat tot in decembrie si m-am mutat la telekom si sincer nu imi pare rau...

Anonim

Eu nu am avut astfel de probleme la RCS si nu nici am. Sunt abonat de 5 ani deja si sunt extrem de multumit. Cred ca totusi aici ar trebui sa vorbim de Look Tv si Look Plus, ca ei au dat comunicatul, nu sa vorbim pe langa. Oare vor da si ei meciurile in HD ? Astept un raspuns, daca stie cineva. Si mai lasati RCS-ul, mai ales daca nu mai sunteti abonati si deci nu mai aveti semnal de la ei, ca le faceti reclama pe unde apucati, fara sa va dati seama. :) Chiar daca unii cand comentati criticati si vreti sa le faceti antireclama, apare altul si va contrazice si ii lauda, asa ca mine, si pana la urma apare promovare RCS, chiar daca nu ati dorit asta. De aceea nu e bine sa se vorbeasca pe langa la un subiect, ca obtineti rezultatul invers dorit. E exact ca aia de la Antene de au criticat non-stop in alegeri pe actualul presedinte si au obtinut rezultatul invers scontat. :)

Agentu'

Cel mai bun raport calitate - pret este la UPC. Calitatea HD de la UPC nu se compara cu cea de la RCS si Telekom. Pentru cei care vor sa ma contrazica, sa probeze ;) Cunosc multe persoane care au plecat de la RCS, Telekom si au venit la UPC. Au ramas surprinsi :)

Anonim

Am inteles ideea ta de a nu vb pe langa dar ultima parte a ta cu antene si alegeri unde se incadreaza in subiect sau pe langa ?????? Asa ca fiecare pana la urma scrie ce vrea daca administratorul paginii considera ca comentariul nu e bun il sterge si gata !!!

Anonim

Eu am dat un exemplu ! Tu ai scris 20 de comentarii cu atacuri pe la diverse stiri impotriva RCS. Bine ca ai gasit acul in carul cu fan la mine. De fapt ti-am dat un exemplu ca sa intelegi mai bine ca obtii rezultatul invers scontat atacand in disperare RCS.

Anonim

Ionut G, nu contest ca poate UPC are imagine mai buna. Nu am vazut niciodata cum e imaginea la UPC. Insa nu exista UPC unde stau eu. Daca tragi tu cablu de la UPC pana la mine la acasa, ma abonez si testez. UPC are mare problema, asta cu acoperirea cu cablu si internet, e mult mai mica decat a RCS. Nu poti concura cu RCS sau cu alta firma, daca tu in orasul respectiv nu existi. Poti sa oferi super calitate, dar o oferi doar acolo unde oferi si serviciile tale. La mine nu exista UPC si nu imi permit sa ii compar calitatea Focus Sat UPC cu RCS cablu, deoarece cei de la Focus Sat ar fi dezavantajati, ca sunt limitati ca banda prin satelit fata de cablu RCS. Pentru ca sunt abonat si Focus Sat, ca sa vezi ca nu sunt fan exclusiv RCS. Si m-as abona si la UPC, dar intai sa vina la mine in oras, desi probabil sunt foarte slabe sperante. Am incheiat aici discutia, nu ma discut pe acest subiect. Comentati voi ce vreti, nu imi pasa, nu va mai contrazic, desi ar fi bine sa scrieti cu obiectivitate.

Cristy

@Anonim 17 ianuarie 2015, 12:54
Toate meciurile de pana acum au fost transmise in format HD de Look Tv/Look plus la toti operatorii.
La Upc si Telekom Look TV HD si Look plus HD - cu plata(optiune separata de abonament)
La Orange, la inceput gratis Look TV HD si Look plus HD, acum Look plus HD gratis si Look TV HD cu plata.

Anonim

am vazut si eu meciuri de alea hd pe look hd:-)))) nu sint hd
pe imaginea cu tot terenul larg se vedeau ca pe casetele vhs de pe timpuri :-)))
alte emisiuni se vedeau bine dar meciurile nu

Anonim

La TELEKOM nu a fost niciodata in nici un pachet LOOK PLUS HD, doar LOOK TV HD in pachetul Extra LIga 1...hai sa incercam sa nu vorbim doar de dragul de a vorbi...

Anonim

Look TV va ramane tot PPV sau va deveni liber?

Anonim

OK, La UPC costa 10 lei pachetul Look TV, la RDS vor fi transmisiile fara taxa suplimentara. Asta nu e corect. UPC trebuie sa faca ceva.

DINU

Ionut G. daca meciurile din liga 1 vor fi transmise la RCS&RDS tin sa te anunt ca digisport1 si digisport 2 sunt si-n varianta HD :)) asa ca, nu se pun e problema de calitatea imaginii ci doar de pret, nimeni n-o sa fie dus cu cabessa sa plateasca 10 lei la UPC cand la RCS este moaca, mai pun 15 lei pe langa aia 10 lei si au si cablu de la RCS :))

Anonim

vrem look tv HD si look plus HD la rcs-rds !

Trimiteți un comentariu

☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.

Top 5 articole în ultimele 7 zile